1FY032 Tema Intervention - Fysioterapi 4 HT25

Antal respondenter: 54
Antal svar: 19
Svarsfrekvens: 35,19 %


 

1FY032 Tema Intervention - Fysioterapi 4 HT25

Antal respondenter: 54
Antal svar: 19
Svarsfrekvens: 35,19 %


 

Kursen var utformad på ett sätt som gav mig möjlighet till aktivt lärande. Exempelvis: seminarier med diskussioner, grupparbeten, projekt, studentpresentationer, rollspel, peer learning, praktiska övningar, laborationer, verksamhetsintegrerat lärande etc.

Kursen var utformad på ett sätt som gav mig möjlighet till aktivt lärande. Exempelvis: seminarier med diskussioner, grupparbeten, projekt, studentpresentationer, rollspel, peer learning, praktiska övningar, laborationer, verksamhetsintegrerat lärande etc.Antal svar
1 Instämmer 
   inte alls
0 (0,0%)
20 (0,0%)
34 (21,1%)
42 (10,5%)
52 (10,5%)
6 Instämmer
    helt
11 (57,9%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa19 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Kursen var utformad på ett sätt som gav mig möjlighet till aktivt lärande. Exempelvis: seminarier med diskussioner, grupparbeten, projekt, studentpresentationer, rollspel, peer learning, praktiska övningar, laborationer, verksamhetsintegrerat lärande etc.5,11,325,1 %3,04,06,06,06,0

Jag kände mig inkluderad och respekterad under kursen. Exempelvis: Jag var bekväm med att samarbeta med andra studenter, tala inför gruppen, svara på lärares frågor och jag blev lyssnad på (inte avbruten, förlöjligad eller liknande).

Jag kände mig inkluderad och respekterad under kursen. Exempelvis: Jag var bekväm med att samarbeta med andra studenter, tala inför gruppen, svara på lärares frågor och jag blev lyssnad på (inte avbruten, förlöjligad eller liknande).Antal svar
1 Instämmer 
   inte alls
0 (0,0%)
20 (0,0%)
30 (0,0%)
43 (15,8%)
52 (10,5%)
6 Instämmer
    helt
14 (73,7%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa19 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag kände mig inkluderad och respekterad under kursen. Exempelvis: Jag var bekväm med att samarbeta med andra studenter, tala inför gruppen, svara på lärares frågor och jag blev lyssnad på (inte avbruten, förlöjligad eller liknande).5,60,813,8 %4,05,56,06,06,0

Kursen som helhet var bra.

Kursen som helhet var bra.Antal svar
1 Instämmer 
   inte alls
0 (0,0%)
21 (5,3%)
32 (10,5%)
42 (10,5%)
54 (21,1%)
6 Instämmer
    helt
10 (52,6%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa19 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Kursen som helhet var bra.5,11,325,1 %2,04,56,06,06,0

Jag förväntades redovisa uppgifter på ett vetenskapligt sätt.

Jag förväntades redovisa uppgifter på ett vetenskapligt sätt.Antal svar
1 Instämmer 
   inte alls
0 (0,0%)
21 (5,3%)
31 (5,3%)
42 (10,5%)
57 (36,8%)
6 Instämmer
    helt
6 (31,6%)
Vet ej2 (10,5%)
Summa19 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag förväntades redovisa uppgifter på ett vetenskapligt sätt.4,91,123,2 %2,05,05,06,06,0

Lärarna/handledarna lyfte forskning och forskningsresultat under praktiska/kliniska moment. 

Lärarna/handledarna lyfte forskning och forskningsresultat under praktiska/kliniska moment. Antal svar
1 Instämmer 
   inte alls
1 (5,3%)
20 (0,0%)
30 (0,0%)
44 (21,1%)
56 (31,6%)
6 Instämmer
    helt
5 (26,3%)
Vet ej3 (15,8%)
Summa19 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Lärarna/handledarna lyfte forskning och forskningsresultat under praktiska/kliniska moment. 4,81,326,5 %1,04,05,06,06,0