1TY024_Oral hälsa - teori 1_Ht23
Antal respondenter: 61
Antal svar: 10
Svarsfrekvens: 16,39 %
Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter.
Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 0 (0,0%) |
i liten grad | 0 (0,0%) |
delvis | 6 (60,0%) |
i hög grad | 2 (20,0%) |
i mycket hög grad | 2 (20,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter. | 3,6 | 0,8 | 23,4 % | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål.
Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 0 (0,0%) |
i liten grad | 0 (0,0%) |
delvis | 6 (60,0%) |
i hög grad | 2 (20,0%) |
i mycket hög grad | 2 (20,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål. | 3,6 | 0,8 | 23,4 % | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination.
Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 0 (0,0%) |
i liten grad | 2 (20,0%) |
delvis | 4 (40,0%) |
i hög grad | 1 (10,0%) |
i mycket hög grad | 3 (30,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination. | 3,5 | 1,2 | 33,7 % | 2,0 | 3,0 | 3,0 | 4,5 | 5,0 |
Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt(till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information).
Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt (till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information). | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 0 (0,0%) |
i liten grad | 1 (10,0%) |
delvis | 4 (40,0%) |
i hög grad | 3 (30,0%) |
i mycket hög grad | 2 (20,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt (till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information). | 3,6 | 1,0 | 26,8 % | 2,0 | 3,0 | 3,5 | 4,0 | 5,0 |
Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter på kursens utformning och innehåll.
Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter på kursens utformning och innehåll. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 0 (0,0%) |
i liten grad | 2 (20,0%) |
delvis | 3 (30,0%) |
i hög grad | 4 (40,0%) |
i mycket hög grad | 1 (10,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter på kursens utformning och innehåll. | 3,4 | 1,0 | 28,4 % | 2,0 | 3,0 | 3,5 | 4,0 | 5,0 |
Den återkoppling som jag fick har haft betydelse för mitt lärande.
Den återkoppling som jag fick har haft betydelse för mitt lärande. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 0 (0,0%) |
i liten grad | 2 (20,0%) |
delvis | 4 (40,0%) |
i hög grad | 2 (20,0%) |
i mycket hög grad | 2 (20,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Den återkoppling som jag fick har haft betydelse för mitt lärande. | 3,4 | 1,1 | 31,6 % | 2,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Kursen byggde vidare på mina kunskaper från tidigare kurser under utbildningen.
Kursen byggde vidare på mina kunskaper från tidigare kurser under utbildningen. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 0 (0,0%) |
i liten grad | 0 (0,0%) |
delvis | 7 (70,0%) |
i hög grad | 3 (30,0%) |
i mycket hög grad | 0 (0,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kursen byggde vidare på mina kunskaper från tidigare kurser under utbildningen. | 3,3 | 0,5 | 14,6 % | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3,5 | 4,0 |
Gradera ditt intryck av kursen.
Gradera ditt intryck av kursen. | Antal svar |
---|---|
Mycket dåligt | 0 (0,0%) |
Dåligt | 1 (10,0%) |
Varken bra eller dåligt | 3 (30,0%) |
Bra | 4 (40,0%) |
Mycket bra | 2 (20,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gradera ditt intryck av kursen. | 3,7 | 0,9 | 25,6 % | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Gradera ditt intryck av momentet Professionell utveckling och etik.
Gradera ditt intryck av momentet Professionell utveckling och etik.
| Antal svar |
---|---|
Mycket dåligt | 0 (0,0%) |
Dåligt | 1 (10,0%) |
Varken bra eller dåligt | 1 (10,0%) |
Bra | 5 (50,0%) |
Mycket bra | 3 (30,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gradera ditt intryck av momentet Professionell utveckling och etik.
| 4,0 | 0,9 | 23,6 % | 2,0 | 4,0 | 4,0 | 4,5 | 5,0 |
Gradera ditt intryck av momentet Introduktion till oral hälsa.
Gradera ditt intryck av momentet Introduktion till oral hälsa.
| Antal svar |
---|---|
Mycket dåligt | 0 (0,0%) |
Dåligt | 1 (10,0%) |
Varken bra eller dåligt | 4 (40,0%) |
Bra | 5 (50,0%) |
Mycket bra | 0 (0,0%) |
Summa | 10 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gradera ditt intryck av momentet Introduktion till oral hälsa.
| 3,4 | 0,7 | 20,6 % | 2,0 | 3,0 | 3,5 | 4,0 | 4,0 |