
Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter.
| Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter. | Antal svar |
|---|---|
| i mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| i liten grad | 3 (14,3%) |
| delvis | 5 (23,8%) |
| i hög grad | 6 (28,6%) |
| i mycket hög grad | 5 (23,8%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter. | 3,4 | 1,3 | 37,5 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål.
| Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål. | Antal svar |
|---|---|
| i mycket liten grad | 1 (4,8%) |
| i liten grad | 0 (0,0%) |
| delvis | 5 (23,8%) |
| i hög grad | 12 (57,1%) |
| i mycket hög grad | 3 (14,3%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål. | 3,8 | 0,9 | 23,6 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination.
| Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination. | Antal svar |
|---|---|
| i mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| i liten grad | 6 (28,6%) |
| delvis | 8 (38,1%) |
| i hög grad | 4 (19,0%) |
| i mycket hög grad | 1 (4,8%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination. | 2,8 | 1,0 | 36,7 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 3,0 | 5,0 |
Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt(till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information).
| Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt (till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information). | Antal svar |
|---|---|
| i mycket liten grad | 3 (14,3%) |
| i liten grad | 3 (14,3%) |
| delvis | 7 (33,3%) |
| i hög grad | 7 (33,3%) |
| i mycket hög grad | 1 (4,8%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt (till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information). | 3,0 | 1,1 | 38,0 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter på kursens utformning och innehåll.
| Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter på kursens utformning och innehåll. | Antal svar |
|---|---|
| i mycket liten grad | 6 (28,6%) |
| i liten grad | 3 (14,3%) |
| delvis | 8 (38,1%) |
| i hög grad | 3 (14,3%) |
| i mycket hög grad | 1 (4,8%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter på kursens utformning och innehåll. | 2,5 | 1,2 | 47,9 % | 1,0 | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 5,0 |
Examinationens lärandemål framgick i början av kursen.
| Examinationens lärandemål framgick i början av kursen. | Antal svar |
|---|---|
| i mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| i liten grad | 2 (9,5%) |
| delvis | 8 (38,1%) |
| i hög grad | 7 (33,3%) |
| i mycket hög grad | 2 (9,5%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Examinationens lärandemål framgick i början av kursen. | 3,2 | 1,1 | 33,7 % | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag har haft en klar bild av vad som förväntades av mig under IST.
| Jag har haft en klar bild av vad som förväntades av mig under IST. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 4 (19,0%) |
| I liten grad | 2 (9,5%) |
| Delvis | 8 (38,1%) |
| I hög grad | 6 (28,6%) |
| I mycket hög grad | 1 (4,8%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag har haft en klar bild av vad som förväntades av mig under IST. | 2,9 | 1,2 | 40,6 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Examinationens innehåll var relevant i förhållande till min utbildning på läkarprogrammet.
| Examinationens innehåll var relevant i förhållande till min utbildning på läkarprogrammet. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 0 (0,0%) |
| I liten grad | 4 (19,0%) |
| Delvis | 8 (38,1%) |
| I hög grad | 6 (28,6%) |
| I mycket hög grad | 3 (14,3%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Examinationens innehåll var relevant i förhållande till min utbildning på läkarprogrammet. | 3,4 | 1,0 | 28,8 % | 2,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Relevant kursinformation (inklusive schema), fanns tillgänglig minst två veckor före kursstart.
| Relevant kursinformation (inklusive schema), fanns tillgänglig minst två veckor före kursstart. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 1 (4,8%) |
| I liten grad | 1 (4,8%) |
| Delvis | 4 (19,0%) |
| I hög grad | 8 (38,1%) |
| I mycket hög grad | 2 (9,5%) |
| Vet ej | 5 (23,8%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Relevant kursinformation (inklusive schema), fanns tillgänglig minst två veckor före kursstart. | 3,6 | 1,0 | 28,9 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Det var värdefullt att ta del av introduktionsföreläsningarna på kursens första dag- ange gärna exempel på önskade ämnesområden
| Det var värdefullt att ta del av introduktionsföreläsningarna på kursens första dag- ange gärna exempel på önskade ämnesområden | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 4 (20,0%) |
| I liten grad | 2 (10,0%) |
| Delvis | 7 (35,0%) |
| I hög grad | 5 (25,0%) |
| I mycket hög grad | 1 (5,0%) |
| Vet ej | 1 (5,0%) |
| Summa | 20 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Det var värdefullt att ta del av introduktionsföreläsningarna på kursens första dag- ange gärna exempel på önskade ämnesområden | 2,8 | 1,2 | 42,7 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Det är värdefullt att kunna träna på KTC inför tentamen.
| Det är värdefullt att kunna träna på KTC inför tentamen. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 1 (4,8%) |
| I liten grad | 1 (4,8%) |
| Delvis | 2 (9,5%) |
| I hög grad | 5 (23,8%) |
| I mycket hög grad | 8 (38,1%) |
| Vet ej | 4 (19,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Det är värdefullt att kunna träna på KTC inför tentamen. | 4,1 | 1,2 | 29,5 % | 1,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Jag utnyttjade möjligheten att vara på KTC.
| Jag utnyttjade möjligheten att vara på KTC. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 6 (28,6%) |
| I liten grad | 1 (4,8%) |
| Delvis | 2 (9,5%) |
| I hög grad | 7 (33,3%) |
| I mycket hög grad | 5 (23,8%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag utnyttjade möjligheten att vara på KTC. | 3,2 | 1,6 | 50,2 % | 1,0 | 1,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag är nöjd med min förberedelse inför moment 1.
| Jag är nöjd med min förberedelse inför moment 1. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 0 (0,0%) |
| I liten grad | 2 (9,5%) |
| Delvis | 6 (28,6%) |
| I hög grad | 7 (33,3%) |
| I mycket hög grad | 4 (19,0%) |
| Vet ej | 2 (9,5%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag är nöjd med min förberedelse inför moment 1. | 3,7 | 0,9 | 25,7 % | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag anser att de praktiska stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet
| Jag anser att de praktiska stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 0 (0,0%) |
| I liten grad | 4 (19,0%) |
| Delvis | 7 (33,3%) |
| I hög grad | 5 (23,8%) |
| I mycket hög grad | 5 (23,8%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag anser att de praktiska stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet | 3,5 | 1,1 | 30,6 % | 2,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften.
| Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 5 (23,8%) |
| I liten grad | 5 (23,8%) |
| Delvis | 7 (33,3%) |
| I hög grad | 3 (14,3%) |
| I mycket hög grad | 1 (4,8%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften. | 2,5 | 1,2 | 46,2 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 3,0 | 5,0 |
Upplägget av stationen var bra.
| Upplägget av stationen var bra. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 3 (14,3%) |
| I liten grad | 5 (23,8%) |
| Delvis | 5 (23,8%) |
| I hög grad | 6 (28,6%) |
| I mycket hög grad | 2 (9,5%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Upplägget av stationen var bra. | 3,0 | 1,2 | 42,1 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Det är värdefullt att muntligt få berätta hur jag resonerat i min handläggning.
| Det är värdefullt att muntligt få berätta hur jag resonerat i min handläggning. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 0 (0,0%) |
| I liten grad | 2 (9,5%) |
| Delvis | 5 (23,8%) |
| I hög grad | 6 (28,6%) |
| I mycket hög grad | 8 (38,1%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Det är värdefullt att muntligt få berätta hur jag resonerat i min handläggning. | 4,0 | 1,0 | 25,9 % | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Jag anser att de skriftliga stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet.
| Jag anser att de skriftliga stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 1 (4,8%) |
| I liten grad | 2 (9,5%) |
| Delvis | 6 (28,6%) |
| I hög grad | 8 (38,1%) |
| I mycket hög grad | 4 (19,0%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag anser att de skriftliga stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet. | 3,6 | 1,1 | 30,1 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag förstod vad som förväntades av mig på de skriftliga stationerna.
| Jag förstod vad som förväntades av mig på de skriftliga stationerna. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 3 (14,3%) |
| I liten grad | 1 (4,8%) |
| Delvis | 7 (33,3%) |
| I hög grad | 5 (23,8%) |
| I mycket hög grad | 5 (23,8%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag förstod vad som förväntades av mig på de skriftliga stationerna. | 3,4 | 1,3 | 39,1 % | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften.
| Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 1 (4,8%) |
| I liten grad | 0 (0,0%) |
| Delvis | 2 (9,5%) |
| I hög grad | 10 (47,6%) |
| I mycket hög grad | 8 (38,1%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften. | 4,1 | 1,0 | 23,3 % | 1,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Upplägget av de skriftliga stationerna var bra.
| Upplägget av de skriftliga stationerna var bra. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| I liten grad | 1 (4,8%) |
| Delvis | 5 (23,8%) |
| I hög grad | 8 (38,1%) |
| I mycket hög grad | 5 (23,8%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Upplägget av de skriftliga stationerna var bra. | 3,6 | 1,2 | 33,2 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Moment 2, Lärandeaktivitet kring reflektion bidrog till min förståelse kring djup reflektion?
| Moment 2, Lärandeaktivitet kring reflektion bidrog till min förståelse kring djup reflektion? | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| I liten grad | 3 (14,3%) |
| Delvis | 3 (14,3%) |
| I hög grad | 7 (33,3%) |
| I mycket hög grad | 6 (28,6%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Moment 2, Lärandeaktivitet kring reflektion bidrog till min förståelse kring djup reflektion? | 3,6 | 1,3 | 37,1 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Det var lätt att förstå vad som förväntades av mig när jag skrev min reflekterande text
| Det var lätt att förstå vad som förväntades av mig när jag skrev min reflekterande text | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| I liten grad | 0 (0,0%) |
| Delvis | 5 (23,8%) |
| I hög grad | 7 (33,3%) |
| I mycket hög grad | 6 (28,6%) |
| Vet ej | 1 (4,8%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Det var lätt att förstå vad som förväntades av mig när jag skrev min reflekterande text | 3,8 | 1,2 | 32,2 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Det var värdefullt att ta sig tid att reflektera över en klinisk situation
| Det var värdefullt att ta sig tid att reflektera över en klinisk situation | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| I liten grad | 2 (9,5%) |
| Delvis | 3 (14,3%) |
| I hög grad | 7 (33,3%) |
| I mycket hög grad | 7 (33,3%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Det var värdefullt att ta sig tid att reflektera över en klinisk situation | 3,7 | 1,3 | 35,3 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Frågor som rör webbaserad undervisning
Jag kunde lätt hitta den informationen jag behövde/letade efter i Canvas.
| Jag kunde lätt hitta den informationen jag behövde/letade efter i Canvas. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| I liten grad | 1 (4,8%) |
| Delvis | 6 (28,6%) |
| I hög grad | 9 (42,9%) |
| I mycket hög grad | 3 (14,3%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag kunde lätt hitta den informationen jag behövde/letade efter i Canvas. | 3,5 | 1,1 | 32,3 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Informationen i Canvas var relevant för mina behov under kursen
| Informationen i Canvas var relevant för mina behov under kursen | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| I liten grad | 2 (9,5%) |
| Delvis | 4 (19,0%) |
| I hög grad | 9 (42,9%) |
| I mycket hög grad | 3 (14,3%) |
| Vet ej | 1 (4,8%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Informationen i Canvas var relevant för mina behov under kursen | 3,4 | 1,2 | 34,5 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Studenternas förslag och synpunkter gällande webbaserad undervisning togs på allvar.
| Studenternas förslag och synpunkter gällande webbaserad undervisning togs på allvar. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 3 (14,3%) |
| I liten grad | 1 (4,8%) |
| Delvis | 1 (4,8%) |
| I hög grad | 2 (9,5%) |
| I mycket hög grad | 4 (19,0%) |
| Vet ej | 10 (47,6%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Studenternas förslag och synpunkter gällande webbaserad undervisning togs på allvar. | 3,3 | 1,7 | 53,1 % | 1,0 | 1,5 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Den digitala lärandemiljön såsom Canvas, Zoom osv. under den webbaserade undervisningen var lämplig.
| Den digitala lärandemiljön såsom Canvas, Zoom osv. under den webbaserade undervisningen var lämplig. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 1 (4,8%) |
| I liten grad | 1 (4,8%) |
| Delvis | 3 (14,3%) |
| I hög grad | 14 (66,7%) |
| I mycket hög grad | 2 (9,5%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Den digitala lärandemiljön såsom Canvas, Zoom osv. under den webbaserade undervisningen var lämplig. | 3,7 | 0,9 | 24,3 % | 1,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Den webbaserade undervisningens upplägg och arbetsformer var relevanta i förhållande till kursens lärandemål.
| Den webbaserade undervisningens upplägg och arbetsformer var relevanta i förhållande till kursens lärandemål. | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| I liten grad | 4 (19,0%) |
| Delvis | 3 (14,3%) |
| I hög grad | 8 (38,1%) |
| I mycket hög grad | 1 (4,8%) |
| Vet ej | 3 (14,3%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Den webbaserade undervisningens upplägg och arbetsformer var relevanta i förhållande till kursens lärandemål. | 3,1 | 1,2 | 38,0 % | 1,0 | 2,0 | 3,5 | 4,0 | 5,0 |
Det var värdefullt att konkretisera och formulera en handlingsplan?
| Det var värdefullt att konkretisera och formulera en handlingsplan? | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 2 (9,5%) |
| I liten grad | 4 (19,0%) |
| Delvis | 5 (23,8%) |
| I hög grad | 9 (42,9%) |
| I mycket hög grad | 1 (4,8%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Det var värdefullt att konkretisera och formulera en handlingsplan? | 3,1 | 1,1 | 35,3 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag känner mig trygg i att formulera en handlingsplan framgent?
| Jag känner mig trygg i att formulera en handlingsplan framgent? | Antal svar |
|---|---|
| I mycket liten grad | 0 (0,0%) |
| I liten grad | 3 (14,3%) |
| Delvis | 5 (23,8%) |
| I hög grad | 10 (47,6%) |
| I mycket hög grad | 3 (14,3%) |
| Summa | 21 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag känner mig trygg i att formulera en handlingsplan framgent? | 3,6 | 0,9 | 25,4 % | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |