VT23_2LK058 Integrerad sluttentamen
Antal respondenter: 152
Antal svar: 26
Svarsfrekvens: 17,11 %
Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter.
Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 3 (11,5%) |
i liten grad | 5 (19,2%) |
delvis | 9 (34,6%) |
i hög grad | 6 (23,1%) |
i mycket hög grad | 3 (11,5%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter. | 3,0 | 1,2 | 38,9 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål.
Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 0 (0,0%) |
i liten grad | 0 (0,0%) |
delvis | 8 (30,8%) |
i hög grad | 12 (46,2%) |
i mycket hög grad | 6 (23,1%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål. | 3,9 | 0,7 | 19,0 % | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination.
Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 3 (11,5%) |
i liten grad | 8 (30,8%) |
delvis | 8 (30,8%) |
i hög grad | 5 (19,2%) |
i mycket hög grad | 2 (7,7%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination. | 2,8 | 1,1 | 40,3 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 3,5 | 5,0 |
Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt(till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information).
Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt (till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information). | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 3 (11,5%) |
i liten grad | 8 (30,8%) |
delvis | 9 (34,6%) |
i hög grad | 4 (15,4%) |
i mycket hög grad | 2 (7,7%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt (till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information). | 2,8 | 1,1 | 40,0 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 3,0 | 5,0 |
Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter på kursens utformning och innehåll.
Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter på kursens utformning och innehåll. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 5 (19,2%) |
i liten grad | 5 (19,2%) |
delvis | 9 (34,6%) |
i hög grad | 6 (23,1%) |
i mycket hög grad | 1 (3,8%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter på kursens utformning och innehåll. | 2,7 | 1,2 | 42,1 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 3,5 | 5,0 |
Examinationens lärandemål framgick i början av kursen.
Examinationens lärandemål framgick i början av kursen. | Antal svar |
---|---|
i mycket liten grad | 3 (11,5%) |
i liten grad | 8 (30,8%) |
delvis | 5 (19,2%) |
i hög grad | 7 (26,9%) |
i mycket hög grad | 3 (11,5%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Examinationens lärandemål framgick i början av kursen. | 3,0 | 1,2 | 42,2 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag har haft en klar bild av vad som förväntades av mig under IST.
Jag har haft en klar bild av vad som förväntades av mig under IST. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 4 (15,4%) |
I liten grad | 5 (19,2%) |
Delvis | 7 (26,9%) |
I hög grad | 7 (26,9%) |
I mycket hög grad | 2 (7,7%) |
Vet ej | 1 (3,8%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag har haft en klar bild av vad som förväntades av mig under IST. | 2,9 | 1,2 | 41,9 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Examinationens innehåll var relevant i förhållande till min utbildning på läkarprogrammet.
Examinationens innehåll var relevant i förhållande till min utbildning på läkarprogrammet. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 2 (7,7%) |
I liten grad | 4 (15,4%) |
Delvis | 9 (34,6%) |
I hög grad | 10 (38,5%) |
I mycket hög grad | 1 (3,8%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Examinationens innehåll var relevant i förhållande till min utbildning på läkarprogrammet. | 3,2 | 1,0 | 32,0 % | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Relevant kursinformation (inklusive schema), fanns tillgänglig minst två veckor före kursstart.
Relevant kursinformation (inklusive schema), fanns tillgänglig minst två veckor före kursstart. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 6 (23,1%) |
I liten grad | 3 (11,5%) |
Delvis | 7 (26,9%) |
I hög grad | 5 (19,2%) |
I mycket hög grad | 1 (3,8%) |
Vet ej | 4 (15,4%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Relevant kursinformation (inklusive schema), fanns tillgänglig minst två veckor före kursstart. | 2,6 | 1,3 | 47,6 % | 1,0 | 1,5 | 3,0 | 3,5 | 5,0 |
Det var värdefullt att ta del av introduktionsföreläsningarna på kursens första dag- ange gärna exempel på önskade ämnesområden
Det var värdefullt att ta del av introduktionsföreläsningarna på kursens första dag- ange gärna exempel på önskade ämnesområden | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 6 (23,1%) |
I liten grad | 7 (26,9%) |
Delvis | 6 (23,1%) |
I hög grad | 5 (19,2%) |
I mycket hög grad | 1 (3,8%) |
Vet ej | 1 (3,8%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Det var värdefullt att ta del av introduktionsföreläsningarna på kursens första dag- ange gärna exempel på önskade ämnesområden | 2,5 | 1,2 | 47,4 % | 1,0 | 2,0 | 2,0 | 3,0 | 5,0 |
Det är värdefullt att kunna träna på KTC inför tentamen.
Det är värdefullt att kunna träna på KTC inför tentamen. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 3 (11,5%) |
I liten grad | 2 (7,7%) |
Delvis | 3 (11,5%) |
I hög grad | 8 (30,8%) |
I mycket hög grad | 8 (30,8%) |
Vet ej | 2 (7,7%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Det är värdefullt att kunna träna på KTC inför tentamen. | 3,7 | 1,4 | 37,4 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Jag utnyttjade möjligheten att vara på KTC.
Jag utnyttjade möjligheten att vara på KTC. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 8 (30,8%) |
I liten grad | 1 (3,8%) |
Delvis | 8 (30,8%) |
I hög grad | 6 (23,1%) |
I mycket hög grad | 3 (11,5%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag utnyttjade möjligheten att vara på KTC. | 2,8 | 1,4 | 50,4 % | 1,0 | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag är nöjd med min förberedelse inför moment 1.
Jag är nöjd med min förberedelse inför moment 1. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 1 (4,0%) |
I liten grad | 0 (0,0%) |
Delvis | 10 (40,0%) |
I hög grad | 10 (40,0%) |
I mycket hög grad | 4 (16,0%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag är nöjd med min förberedelse inför moment 1. | 3,6 | 0,9 | 24,9 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag anser att de praktiska stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet
Jag anser att de praktiska stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 2 (8,0%) |
I liten grad | 2 (8,0%) |
Delvis | 9 (36,0%) |
I hög grad | 6 (24,0%) |
I mycket hög grad | 6 (24,0%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag anser att de praktiska stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet | 3,5 | 1,2 | 34,3 % | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften.
Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 6 (24,0%) |
I liten grad | 5 (20,0%) |
Delvis | 5 (20,0%) |
I hög grad | 6 (24,0%) |
I mycket hög grad | 3 (12,0%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften. | 2,8 | 1,4 | 49,4 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Upplägget av stationen var bra.
Upplägget av stationen var bra. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 2 (8,0%) |
I liten grad | 7 (28,0%) |
Delvis | 8 (32,0%) |
I hög grad | 5 (20,0%) |
I mycket hög grad | 2 (8,0%) |
Vet ej | 1 (4,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Upplägget av stationen var bra. | 2,9 | 1,1 | 37,7 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Det är värdefullt att muntligt få berätta hur jag resonerat i min handläggning.
Det är värdefullt att muntligt få berätta hur jag resonerat i min handläggning. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 1 (4,0%) |
I liten grad | 2 (8,0%) |
Delvis | 7 (28,0%) |
I hög grad | 5 (20,0%) |
I mycket hög grad | 10 (40,0%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Det är värdefullt att muntligt få berätta hur jag resonerat i min handläggning. | 3,8 | 1,2 | 30,7 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Jag anser att de skriftliga stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet.
Jag anser att de skriftliga stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 0 (0,0%) |
I liten grad | 3 (12,0%) |
Delvis | 8 (32,0%) |
I hög grad | 9 (36,0%) |
I mycket hög grad | 4 (16,0%) |
Vet ej | 1 (4,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag anser att de skriftliga stationernas innehåll var relevant i förhållande till lärandemålen på Läkarprogrammet. | 3,6 | 0,9 | 25,9 % | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Jag förstod vad som förväntades av mig på de skriftliga stationerna.
Jag förstod vad som förväntades av mig på de skriftliga stationerna. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 1 (4,0%) |
I liten grad | 3 (12,0%) |
Delvis | 6 (24,0%) |
I hög grad | 10 (40,0%) |
I mycket hög grad | 5 (20,0%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag förstod vad som förväntades av mig på de skriftliga stationerna. | 3,6 | 1,1 | 30,0 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften.
Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 1 (4,0%) |
I liten grad | 1 (4,0%) |
Delvis | 3 (12,0%) |
I hög grad | 9 (36,0%) |
I mycket hög grad | 10 (40,0%) |
Vet ej | 1 (4,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Den avsatta tiden var tillräcklig för att utföra uppgiften. | 4,1 | 1,1 | 26,0 % | 1,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Upplägget av de skriftliga stationerna var bra.
Upplägget av de skriftliga stationerna var bra. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 1 (4,0%) |
I liten grad | 3 (12,0%) |
Delvis | 10 (40,0%) |
I hög grad | 8 (32,0%) |
I mycket hög grad | 3 (12,0%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Upplägget av de skriftliga stationerna var bra. | 3,4 | 1,0 | 29,6 % | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Moment 2, Lärandeaktivitet kring reflektion bidrog till min förståelse kring djup reflektion?
Moment 2, Lärandeaktivitet kring reflektion bidrog till min förståelse kring djup reflektion? | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 3 (12,5%) |
I liten grad | 4 (16,7%) |
Delvis | 2 (8,3%) |
I hög grad | 11 (45,8%) |
I mycket hög grad | 2 (8,3%) |
Vet ej | 2 (8,3%) |
Summa | 24 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Moment 2, Lärandeaktivitet kring reflektion bidrog till min förståelse kring djup reflektion? | 3,2 | 1,3 | 39,3 % | 1,0 | 2,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Det var lätt att förstå vad som förväntades av mig när jag skrev min reflekterande text
Det var lätt att förstå vad som förväntades av mig när jag skrev min reflekterande text | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 1 (4,0%) |
I liten grad | 2 (8,0%) |
Delvis | 6 (24,0%) |
I hög grad | 10 (40,0%) |
I mycket hög grad | 6 (24,0%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Det var lätt att förstå vad som förväntades av mig när jag skrev min reflekterande text | 3,7 | 1,1 | 28,5 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Det var värdefullt att ta sig tid att reflektera över en klinisk situation
Det var värdefullt att ta sig tid att reflektera över en klinisk situation | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 2 (8,0%) |
I liten grad | 3 (12,0%) |
Delvis | 4 (16,0%) |
I hög grad | 13 (52,0%) |
I mycket hög grad | 3 (12,0%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Det var värdefullt att ta sig tid att reflektera över en klinisk situation | 3,5 | 1,1 | 32,3 % | 1,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 |
Frågor som rör webbaserad undervisning
Jag kunde lätt hitta den informationen jag behövde/letade efter i Canvas.
Jag kunde lätt hitta den informationen jag behövde/letade efter i Canvas. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 2 (8,0%) |
I liten grad | 2 (8,0%) |
Delvis | 11 (44,0%) |
I hög grad | 8 (32,0%) |
I mycket hög grad | 2 (8,0%) |
Vet ej | 0 (0,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag kunde lätt hitta den informationen jag behövde/letade efter i Canvas. | 3,2 | 1,0 | 31,2 % | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Informationen i Canvas var relevant för mina behov under kursen
Informationen i Canvas var relevant för mina behov under kursen | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 2 (8,0%) |
I liten grad | 5 (20,0%) |
Delvis | 7 (28,0%) |
I hög grad | 8 (32,0%) |
I mycket hög grad | 2 (8,0%) |
Vet ej | 1 (4,0%) |
Summa | 25 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Informationen i Canvas var relevant för mina behov under kursen | 3,1 | 1,1 | 35,7 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Studenternas förslag och synpunkter gällande webbaserad undervisning togs på allvar.
Studenternas förslag och synpunkter gällande webbaserad undervisning togs på allvar. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 2 (7,7%) |
I liten grad | 4 (15,4%) |
Delvis | 4 (15,4%) |
I hög grad | 3 (11,5%) |
I mycket hög grad | 2 (7,7%) |
Vet ej | 11 (42,3%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Studenternas förslag och synpunkter gällande webbaserad undervisning togs på allvar. | 2,9 | 1,3 | 43,6 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Den digitala lärandemiljön såsom Canvas, Zoom osv. under den webbaserade undervisningen var lämplig.
Den digitala lärandemiljön såsom Canvas, Zoom osv. under den webbaserade undervisningen var lämplig. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 1 (3,8%) |
I liten grad | 3 (11,5%) |
Delvis | 11 (42,3%) |
I hög grad | 7 (26,9%) |
I mycket hög grad | 2 (7,7%) |
Vet ej | 2 (7,7%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Den digitala lärandemiljön såsom Canvas, Zoom osv. under den webbaserade undervisningen var lämplig. | 3,2 | 0,9 | 29,0 % | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Den webbaserade undervisningens upplägg och arbetsformer var relevanta i förhållande till kursens lärandemål.
Den webbaserade undervisningens upplägg och arbetsformer var relevanta i förhållande till kursens lärandemål. | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 1 (3,8%) |
I liten grad | 4 (15,4%) |
Delvis | 7 (26,9%) |
I hög grad | 8 (30,8%) |
I mycket hög grad | 3 (11,5%) |
Vet ej | 3 (11,5%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Den webbaserade undervisningens upplägg och arbetsformer var relevanta i förhållande till kursens lärandemål. | 3,3 | 1,1 | 32,0 % | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 |
Det var värdefullt att konkretisera och formulera en handlingsplan?
Det var värdefullt att konkretisera och formulera en handlingsplan? | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 5 (19,2%) |
I liten grad | 3 (11,5%) |
Delvis | 14 (53,8%) |
I hög grad | 4 (15,4%) |
I mycket hög grad | 0 (0,0%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Det var värdefullt att konkretisera och formulera en handlingsplan? | 2,7 | 1,0 | 36,8 % | 1,0 | 2,0 | 3,0 | 3,0 | 4,0 |
Jag känner mig trygg i att formulera en handlingsplan framgent?
Jag känner mig trygg i att formulera en handlingsplan framgent? | Antal svar |
---|---|
I mycket liten grad | 2 (7,7%) |
I liten grad | 3 (11,5%) |
Delvis | 15 (57,7%) |
I hög grad | 5 (19,2%) |
I mycket hög grad | 1 (3,8%) |
Summa | 26 (100,0%) |
Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jag känner mig trygg i att formulera en handlingsplan framgent? | 3,0 | 0,9 | 29,8 % | 1,0 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 5,0 |