
1TY016_Oral hälsa - teori 5_ T5_HT2025
Antal respondenter: 34
Antal svar: 5
Svarsfrekvens: 14,71 %
1TY016_Oral hälsa - teori 5_ T5_HT2025
Antal respondenter: 34
Antal svar: 5
Svarsfrekvens: 14,71 %
Kursen var utformad på ett sätt som gav mig möjlighet till aktivt lärande. Exempelvis: seminarier med diskussioner, grupparbeten, projekt, studentpresentationer, rollspel, peer learning, praktiska övningar, laborationer, verksamhetsintegrerat lärande etc.
| Kursen var utformad på ett sätt som gav mig möjlighet till aktivt lärande. Exempelvis: seminarier med diskussioner, grupparbeten, projekt, studentpresentationer, rollspel, peer learning, praktiska övningar, laborationer, verksamhetsintegrerat lärande etc. | Antal svar |
|---|---|
| 1 Instämmer inte alls | 0 (0,0%) |
| 2 | 0 (0,0%) |
| 3 | 0 (0,0%) |
| 4 | 1 (20,0%) |
| 5 | 3 (60,0%) |
| 6 Instämmer helt | 1 (20,0%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 5 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Kursen var utformad på ett sätt som gav mig möjlighet till aktivt lärande. Exempelvis: seminarier med diskussioner, grupparbeten, projekt, studentpresentationer, rollspel, peer learning, praktiska övningar, laborationer, verksamhetsintegrerat lärande etc. | 5,0 | 0,7 | 14,1 % | 4,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 6,0 |
Jag kände mig inkluderad och respekterad under kursen. Exempelvis: Jag var bekväm med att samarbeta med andra studenter, tala inför gruppen, svara på lärares frågor och jag blev lyssnad på (inte avbruten, förlöjligad eller liknande).
| Jag kände mig inkluderad och respekterad under kursen. Exempelvis: Jag var bekväm med att samarbeta med andra studenter, tala inför gruppen, svara på lärares frågor och jag blev lyssnad på (inte avbruten, förlöjligad eller liknande). | Antal svar |
|---|---|
| 1 Instämmer inte alls | 0 (0,0%) |
| 2 | 0 (0,0%) |
| 3 | 1 (20,0%) |
| 4 | 0 (0,0%) |
| 5 | 1 (20,0%) |
| 6 Instämmer helt | 3 (60,0%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 5 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Jag kände mig inkluderad och respekterad under kursen. Exempelvis: Jag var bekväm med att samarbeta med andra studenter, tala inför gruppen, svara på lärares frågor och jag blev lyssnad på (inte avbruten, förlöjligad eller liknande). | 5,2 | 1,3 | 25,1 % | 3,0 | 5,0 | 6,0 | 6,0 | 6,0 |
Kursen som helhet var bra.
| Kursen som helhet var bra. | Antal svar |
|---|---|
| 1 Instämmer inte alls | 0 (0,0%) |
| 2 | 0 (0,0%) |
| 3 | 0 (0,0%) |
| 4 | 1 (20,0%) |
| 5 | 3 (60,0%) |
| 6 Instämmer helt | 1 (20,0%) |
| Vet ej | 0 (0,0%) |
| Summa | 5 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Kursen som helhet var bra. | 5,0 | 0,7 | 14,1 % | 4,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 6,0 |
Moment Professionell utveckling och interprofessionell samverkan som helhet var bra
| Moment Professionell utveckling och interprofessionell samverkan som helhet var bra
| Antal svar |
|---|---|
| Mycket dåligt | 0 (0,0%) |
| Dåligt | 0 (0,0%) |
| Varken bra eller dåligt | 1 (20,0%) |
| Bra | 2 (40,0%) |
| Mycket bra | 2 (40,0%) |
| Summa | 5 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Moment Professionell utveckling och interprofessionell samverkan som helhet var bra
| 4,2 | 0,8 | 19,9 % | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Moment Cariologi 3 som helhet var bra
| Moment Cariologi 3 som helhet var bra
| Antal svar |
|---|---|
| Mycket dåligt | 0 (0,0%) |
| Dåligt | 0 (0,0%) |
| Varken bra eller dåligt | 2 (40,0%) |
| Bra | 1 (20,0%) |
| Mycket bra | 2 (40,0%) |
| Summa | 5 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Moment Cariologi 3 som helhet var bra
| 4,0 | 1,0 | 25,0 % | 3,0 | 3,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 |
Moment Parodontologi 4 som helhet var bra
| Moment Parodontologi 4 som helhet var bra
| Antal svar |
|---|---|
| Mycket dåligt | 0 (0,0%) |
| Dåligt | 0 (0,0%) |
| Varken bra eller dåligt | 0 (0,0%) |
| Bra | 2 (40,0%) |
| Mycket bra | 3 (60,0%) |
| Summa | 5 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Moment Parodontologi 4 som helhet var bra
| 4,6 | 0,5 | 11,9 % | 4,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 |
Momentet Gerodonti som helhet var bra
| Momentet Gerodonti som helhet var bra
| Antal svar |
|---|---|
| Mycket dåligt | 0 (0,0%) |
| Dåligt | 0 (0,0%) |
| Varken bra eller dåligt | 0 (0,0%) |
| Bra | 2 (40,0%) |
| Mycket bra | 3 (60,0%) |
| Summa | 5 (100,0%) |
| Medelvärde | Standardavvikelse | Variationskoefficient | Min | Undre kvartil | Median | Övre kvartil | Max | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Momentet Gerodonti som helhet var bra
| 4,6 | 0,5 | 11,9 % | 4,0 | 4,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 |