2LK157 Fokus akutsjukvård - den akuta vårdkedjan HT23

Antal respondenter: 51
Antal svar: 29
Svarsfrekvens: 56,86 %


 

Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter.

Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad7 (24,1%)
I mycket hög grad22 (75,9%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag uppfattar att jag genom denna kurs utvecklat värdefulla kunskaper/färdigheter.4,80,49,2 %4,05,05,05,05,0

Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål.

Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål. Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad14 (48,3%)
I mycket hög grad15 (51,7%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag bedömer att jag har uppnått kursens alla lärandemål. 4,50,511,3 %4,04,05,05,05,0

Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination.

Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination. Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad7 (24,1%)
I mycket hög grad22 (75,9%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag uppfattar att det fanns en röd tråd genom kursen – från lärandemål till examination. 4,80,49,2 %4,05,05,05,05,0

Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt
(till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information).

Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt
(till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information).
Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis12 (41,4%)
I hög grad6 (20,7%)
I mycket hög grad11 (37,9%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag uppfattar att kursen har stimulerat mig till ett vetenskapligt förhållningssätt
(till exempel analytiskt och kritiskt tänkande, eget sökande och värdering av information).
4,00,922,8 %3,03,04,05,05,0

Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter 
på kursens utformning och innehåll.

Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter 
på kursens utformning och innehåll.
Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis1 (3,4%)
I hög grad4 (13,8%)
I mycket hög grad24 (82,8%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag uppfattar att lärarna varit tillmötesgående under kursens gång för idéer och synpunkter 
på kursens utformning och innehåll.
4,80,510,3 %3,05,05,05,05,0

Mina förkunskaper var tillräckliga för att kunna tillgodogöra mig undervisningen på kursen.

Mina förkunskaper var tillräckliga för att kunna tillgodogöra mig undervisningen på kursen.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis1 (3,4%)
I hög grad14 (48,3%)
I mycket hög grad14 (48,3%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Mina förkunskaper var tillräckliga för att kunna tillgodogöra mig undervisningen på kursen.4,40,612,9 %3,04,04,05,05,0

Jag har haft en klar bild av vad jag förväntades lära mig under kursen.

Jag har haft en klar bild av vad jag förväntades lära mig under kursen.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis2 (6,9%)
I hög grad6 (20,7%)
I mycket hög grad21 (72,4%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag har haft en klar bild av vad jag förväntades lära mig under kursen.4,70,613,2 %3,04,05,05,05,0

Kraven på att ansvara för att organisera mitt eget lärande var rimliga.

Kraven på att ansvara för att organisera mitt eget lärande var rimliga.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad4 (13,8%)
I mycket hög grad25 (86,2%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Kraven på att ansvara för att organisera mitt eget lärande var rimliga.4,90,47,2 %4,05,05,05,05,0

Kraven på att på egen hand söka information var rimliga.

Kraven på att på egen hand söka information var rimliga.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad7 (24,1%)
I mycket hög grad22 (75,9%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Kraven på att på egen hand söka information var rimliga.4,80,49,2 %4,05,05,05,05,0

Jag kunde lätt hitta den informationen jag behövde/letade efter i Canvas.

Jag kunde lätt hitta den informationen jag behövde/letade efter i Canvas.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis2 (6,9%)
I hög grad12 (41,4%)
I mycket hög grad15 (51,7%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag kunde lätt hitta den informationen jag behövde/letade efter i Canvas.4,40,614,2 %3,04,05,05,05,0

Kraven på att arbeta tillsammans med andra studenter var rimliga.

Kraven på att arbeta tillsammans med andra studenter var rimliga.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad5 (17,2%)
I mycket hög grad23 (79,3%)
Vet ej1 (3,4%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Kraven på att arbeta tillsammans med andra studenter var rimliga.4,80,48,1 %4,05,05,05,05,0

Jag fick användbar återkoppling på mina prestationer under kursen.

Jag fick användbar återkoppling på mina prestationer under kursen. Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis1 (3,4%)
I hög grad11 (37,9%)
I mycket hög grad17 (58,6%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag fick användbar återkoppling på mina prestationer under kursen. 4,60,612,6 %3,04,05,05,05,0

Arbetsinsatsen var rimlig i förhållande till kursens antal högskolepoäng.

Arbetsinsatsen var rimlig i förhållande till kursens antal högskolepoäng. Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis1 (3,4%)
I hög grad6 (20,7%)
I mycket hög grad22 (75,9%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Arbetsinsatsen var rimlig i förhållande till kursens antal högskolepoäng. 4,70,511,2 %3,05,05,05,05,0

Kursens examinationer var relevanta i förhållande till kursens lärandemål.

Kursens examinationer var relevanta i förhållande till kursens lärandemål.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad4 (13,8%)
I mycket hög grad25 (86,2%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Kursens examinationer var relevanta i förhållande till kursens lärandemål.4,90,47,2 %4,05,05,05,05,0

 

Frågor om VFU

Under VFU har jag tränat på/diskuterat evidensbaserat arbetssätt.

Under VFU har jag tränat på/diskuterat evidensbaserat arbetssätt.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis10 (34,5%)
I hög grad12 (41,4%)
I mycket hög grad7 (24,1%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Under VFU har jag tränat på/diskuterat evidensbaserat arbetssätt.3,90,819,8 %3,03,04,04,05,0

Under VFU fanns tillgång till de fysiska förutsättningarna jag behövde (t ex dator, samtalsrum omklädningsrum, lunchrum).

Under VFU fanns tillgång till de fysiska förutsättningarna jag behövde (t ex dator, samtalsrum omklädningsrum, lunchrum).Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad11 (37,9%)
I mycket hög grad18 (62,1%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Under VFU fanns tillgång till de fysiska förutsättningarna jag behövde (t ex dator, samtalsrum omklädningsrum, lunchrum).4,60,510,7 %4,04,05,05,05,0

Under VFU har jag tränat på säkra arbetssätt för att undvika risker och tillbud.

Under VFU har jag tränat på säkra arbetssätt för att undvika risker och tillbud.Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad1 (3,4%)
Delvis6 (20,7%)
I hög grad13 (44,8%)
I mycket hög grad9 (31,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Under VFU har jag tränat på säkra arbetssätt för att undvika risker och tillbud.4,00,820,4 %2,04,04,05,05,0

VFU var relevant i förhållande till kursens lärandemål.

VFU var relevant i förhållande till kursens lärandemål. Antal svar
Aldrig0 (0,0%)
Sällan0 (0,0%)
Ofta8 (27,6%)
Alltid21 (72,4%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
VFU var relevant i förhållande till kursens lärandemål. 3,70,512,2 %3,03,04,04,04,0

Jag deltog i relevanta aktiviteter under mina placeringar. 

Jag deltog i relevanta aktiviteter under mina placeringar. Antal svar
Aldrig0 (0,0%)
Sällan0 (0,0%)
Ofta9 (31,0%)
Alltid20 (69,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag deltog i relevanta aktiviteter under mina placeringar. 3,70,512,8 %3,03,04,04,04,0

Jag hade en namngiven handledare under mina placeringar.

Jag hade en namngiven handledare under mina placeringar.Antal svar
Aldrig0 (0,0%)
Sällan1 (3,4%)
Ofta12 (41,4%)
Alltid16 (55,2%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Jag hade en namngiven handledare under mina placeringar.3,50,616,3 %2,03,04,04,04,0

Mina handledare verkade insatta i syftet med placeringen.

Mina handledare verkade insatta i syftet med placeringen. Antal svar
Aldrig0 (0,0%)
Sällan0 (0,0%)
Ofta12 (41,4%)
Alltid17 (58,6%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Mina handledare verkade insatta i syftet med placeringen. 3,60,514,0 %3,03,04,04,04,0
SVK-specifika frågor

Skulle du rekommendera kursen?

Skulle du rekommendera kursen?Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad3 (10,3%)
I mycket hög grad26 (89,7%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Skulle du rekommendera kursen?4,90,36,3 %4,05,05,05,05,0

I vilken omfattning anser du att följande stämmer in på kursen?

”Fördjupning på avancerad nivå: Temanära kurser på avancerad nivå avser fördjupning av ett medicinskt område inom läkarprogrammet.  De fokuserar därför på att träna högre kompetenser som analys och värdering utifrån ett professionellt och vetenskapligt förhållningssätt, men med en tydlig klinisk förankring.

I vilken omfattning anser du att följande stämmer in på kursen?

”Fördjupning på avancerad nivå: Temanära kurser på avancerad nivå avser fördjupning av ett medicinskt område inom läkarprogrammet.  De fokuserar därför på att träna högre kompetenser som analys och värdering utifrån ett professionellt och vetenskapligt förhållningssätt, men med en tydlig klinisk förankring.
Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad9 (31,0%)
I mycket hög grad20 (69,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
I vilken omfattning anser du att följande stämmer in på kursen?

”Fördjupning på avancerad nivå: Temanära kurser på avancerad nivå avser fördjupning av ett medicinskt område inom läkarprogrammet.  De fokuserar därför på att träna högre kompetenser som analys och värdering utifrån ett professionellt och vetenskapligt förhållningssätt, men med en tydlig klinisk förankring.
4,70,510,0 %4,04,05,05,05,0

Bedömer du att du kommer att kunna tillämpa din ökade kunskap och förståelse från kursen i ditt kliniska arbete som läkare?

Bedömer du att du kommer att kunna tillämpa din ökade kunskap och förståelse från kursen i ditt kliniska arbete som läkare?Antal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis0 (0,0%)
I hög grad4 (13,8%)
I mycket hög grad25 (86,2%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Bedömer du att du kommer att kunna tillämpa din ökade kunskap och förståelse från kursen i ditt kliniska arbete som läkare?4,90,47,2 %4,05,05,05,05,0

Vilket är ditt helhetsintryck av kursen?

Vilket är ditt helhetsintryck av kursen?Antal svar
Inte alls givande 0 (0,0%)
 0 (0,0%)
 0 (0,0%)
 2 (6,9%)
Mycket givande27 (93,1%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Vilket är ditt helhetsintryck av kursen?4,90,35,2 %4,05,05,05,05,0

Ditt omdöme om kursens introduktionsdag (genomgång av kursens mål och upplägg, etik, förbättringsarbete, differentialdiagnostik)

Ditt omdöme om kursens introduktionsdag (genomgång av kursens mål och upplägg, etik, förbättringsarbete, differentialdiagnostik)Antal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig1 (3,4%)
Acceptabel2 (6,9%)
Bra5 (17,2%)
Mycket bra20 (69,0%)
Vet ej1 (3,4%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om kursens introduktionsdag (genomgång av kursens mål och upplägg, etik, förbättringsarbete, differentialdiagnostik)4,60,817,3 %2,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om rundvisning på akuten samt akutrum och introduktion till ABCDE

Ditt omdöme om rundvisning på akuten samt akutrum och introduktion till ABCDEAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel1 (3,4%)
Bra8 (27,6%)
Mycket bra20 (69,0%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om rundvisning på akuten samt akutrum och introduktion till ABCDE4,70,611,9 %3,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om seminariet Fysiologi

Ditt omdöme om seminariet FysiologiAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel1 (3,4%)
Bra3 (10,3%)
Mycket bra24 (82,8%)
Vet ej1 (3,4%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om seminariet Fysiologi4,80,59,9 %3,05,05,05,05,0

Ditt omdöme om ultraljudsundervisningen inklusive förberedande filmer?

Ditt omdöme om ultraljudsundervisningen inklusive förberedande filmer?Antal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel1 (3,4%)
Bra5 (17,2%)
Mycket bra23 (79,3%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om ultraljudsundervisningen inklusive förberedande filmer?4,80,510,7 %3,05,05,05,05,0

Ditt omdöme om KTC prehospital skills station samt prehospital simulering

Ditt omdöme om KTC prehospital skills station samt prehospital simuleringAntal svar
Mycket dålig1 (3,4%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel2 (6,9%)
Bra8 (27,6%)
Mycket bra18 (62,1%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om KTC prehospital skills station samt prehospital simulering4,40,920,5 %1,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om VFU på akuten Södertälje

Ditt omdöme om VFU på akuten SödertäljeAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig1 (3,4%)
Acceptabel2 (6,9%)
Bra6 (20,7%)
Mycket bra18 (62,1%)
Vet ej2 (6,9%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om VFU på akuten Södertälje4,50,817,8 %2,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om VFU på studentmodulen SÖS

Ditt omdöme om VFU på studentmodulen SÖSAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel4 (13,8%)
Bra4 (13,8%)
Mycket bra16 (55,2%)
Vet ej5 (17,2%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om VFU på studentmodulen SÖS4,50,817,3 %3,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om VFU larmpass på ACCU

Ditt omdöme om VFU larmpass på ACCUAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel0 (0,0%)
Bra3 (10,3%)
Mycket bra26 (89,7%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om VFU larmpass på ACCU4,90,36,3 %4,05,05,05,05,0

Ditt omdöme om VFU mellanpass eller halvnatt?

Ditt omdöme om VFU mellanpass eller halvnatt?Antal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel2 (7,1%)
Bra9 (32,1%)
Mycket bra17 (60,7%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa28 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om VFU mellanpass eller halvnatt?4,50,614,0 %3,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om om katastrofövningen?

Ditt omdöme om om katastrofövningen?Antal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel4 (13,8%)
Bra7 (24,1%)
Mycket bra15 (51,7%)
Vet ej3 (10,3%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om om katastrofövningen?4,40,817,1 %3,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om VFU medåkning AISAB

Ditt omdöme om VFU medåkning AISABAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel4 (13,8%)
Bra3 (10,3%)
Mycket bra21 (72,4%)
Vet ej1 (3,4%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om VFU medåkning AISAB4,60,716,0 %3,04,55,05,05,0

Ditt omdöme om simuleringsövningar på SÖS KTC

Ditt omdöme om simuleringsövningar på SÖS KTCAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel0 (0,0%)
Bra3 (10,3%)
Mycket bra26 (89,7%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om simuleringsövningar på SÖS KTC4,90,36,3 %4,05,05,05,05,0

Ditt omdöme om instuderingsmaterial inklusive instuderingsfrågor på Canvas

Ditt omdöme om instuderingsmaterial inklusive instuderingsfrågor på CanvasAntal svar
I mycket liten grad0 (0,0%)
I liten grad0 (0,0%)
Delvis 1 (3,4%)
I hög grad8 (27,6%)
I mycket hög grad20 (69,0%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om instuderingsmaterial inklusive instuderingsfrågor på Canvas4,70,611,9 %3,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om EKG-föreläsningen och quiz

Ditt omdöme om EKG-föreläsningen och quizAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel1 (3,4%)
Bra7 (24,1%)
Mycket bra21 (72,4%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om EKG-föreläsningen och quiz4,70,511,5 %3,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om Blodgasföreläsningen och quiz

Ditt omdöme om Blodgasföreläsningen och quizAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel0 (0,0%)
Bra5 (17,2%)
Mycket bra24 (82,8%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om Blodgasföreläsningen och quiz4,80,48,0 %4,05,05,05,05,0

Ditt omdöme om GCS-föreläsningen och quiz

Ditt omdöme om GCS-föreläsningen och quizAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel0 (0,0%)
Bra7 (24,1%)
Mycket bra21 (72,4%)
Vet ej1 (3,4%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om GCS-föreläsningen och quiz4,80,49,3 %4,04,55,05,05,0

Ditt omdöme om seminariet Förbättringsarbete inklusive inlämningsuppgift på Canvas?

Ditt omdöme om seminariet Förbättringsarbete inklusive inlämningsuppgift på Canvas?Antal svar
Mycket dålig1 (3,4%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel6 (20,7%)
Bra13 (44,8%)
Mycket bra9 (31,0%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om seminariet Förbättringsarbete inklusive inlämningsuppgift på Canvas?4,00,923,1 %1,04,04,05,05,0

Ditt omdöme om seminariet Differentialdiagnostik och etik inklusive inlämningsuppgift på Canvas?

Ditt omdöme om seminariet Differentialdiagnostik och etik inklusive inlämningsuppgift på Canvas?Antal svar
Mycket dålig1 (3,4%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel0 (0,0%)
Bra10 (34,5%)
Mycket bra18 (62,1%)
Vet ej0 (0,0%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om seminariet Differentialdiagnostik och etik inklusive inlämningsuppgift på Canvas?4,50,818,4 %1,04,05,05,05,0

Ditt omdöme om det praktiska provet

Ditt omdöme om det praktiska provetAntal svar
Mycket dålig0 (0,0%)
Dålig0 (0,0%)
Acceptabel2 (6,9%)
Bra4 (13,8%)
Mycket bra22 (75,9%)
Vet ej1 (3,4%)
Summa29 (100,0%)
 MedelvärdeStandardavvikelseVariationskoefficientMinUndre kvartilMedianÖvre kvartilMax
Ditt omdöme om det praktiska provet4,70,612,7 %3,05,05,05,05,0